Taco Bell Malaysia umum akan buka cawangan baru di Cheras & Sunway !

Dikemas Kini: 4 Jun 2021
Surga Route
Taco Bell Malaysia's Menu: 9 Must-Try Items Including A Sambal Rice Bowl

Selepas kejayaan Taco Bell Malaysia membuka kedai pertama mereka di Cyberjaya yang mana mereka telah berjaya menjual 100,000 makanan. Taco Bell kini menyatakan hasrat mereka berkembang dengan pembukaan bukan hanya satu, tetapi dua lokasi baru untuk memenuhi selera Malaysia yang meminati makanan ciri khas Mexico yang lazat dan segar.

Mereka kini secara rasmi mengumumkan pembukaan dua restoran Taco Bell yang baru di Bandar Sunway dan Cheras dalam beberapa bulan mendatang. Walau bagaimanapun, tarikh dan lokasi yang tepat untuk setiap restoran masih lagi dirahsiakan.

Nampaknya, tidak lama lagi penduduk Bandar Sunway dan Cheras akan dapat menikmati makanan yang diilhamkan oleh Mexico, termasuk item menu khas seperti Taco Supreme, Crunchwrap Supreme, Loaded Nachos, Bell Rice Bowl dan banyak lagi! Tak perlu pergi jauh-jauh ke Cyberjaya, apatah lagi dalam keadaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) seperti sekarang kan !

Taco Bell First Outlet In Malaysia Spotted At Cottage Walk, Cyberjaya - KL  Foodie

Dalam pada itu, Taco Bell Malaysia telah membuka tawaran jawatan kosong bagi cawangan terbaru mereka. Jika anda berminat, anda boleh memohon dengan mengisi maklumat peribadi di https://tacobell.com.my/career/

0 0 votes
Article Rating
Konsikan Artikel:
Kategori: Tag:

Ditulis oleh Surga Route

Kami kongsikan segalanya berkenaan Halal & Muslim-Friendly Travel.

Baca Juga:
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram