awan cactus

Awan Cactus, 2 Unit Homestay Bak Oversea di Dungun, Terengganu

Tag:
Dikemas Kini: 23 Jun 2022
Surga Route

Lepasni nak pergi menginap dekat tempat cantik, siap boleh OOTD untuk instagram tak perlu pergi resort mahal berbintang-bintang. Datang Dungun, Terengganu jer.

Awan Cactus, 2 Unit Homestay Bak Oversea di Dungun, Terengganu

Ada homestay baru, Awan Cactus nama diberi. Ada dua unit ya. Belah kiri unit Cactus (3 bilik), belah kanan unit Awan (2 bilik). Kedua-dua unit ada private pool tau.

Awan Cactus, 2 Unit Homestay Bak Oversea di Dungun, Terengganu
Awan Cactus, 2 Unit Homestay Bak Oversea di Dungun, Terengganu

MasyaAllah cantikk sangat interior dia, mix rustic + modern theme 😍. Tak tau lah ala-ala Santorini ker Phuket ker, yang pastinya memang macam luar negara lah.

Awan Cactus, 2 Unit Homestay Bak Oversea di Dungun, Terengganu
Awan Cactus, 2 Unit Homestay Bak Oversea di Dungun, Terengganu
Awan Cactus, 2 Unit Homestay Bak Oversea di Dungun, Terengganu
Awan Cactus, 2 Unit Homestay Bak Oversea di Dungun, Terengganu

Kolam pun mereka tak guna chlorine yang biasa tu tau, tapi guna garam, akan jadi kolam air masin tapi jangan bimbang air dia takkan semasin air laut. Masin-masin manjaaaa jeeee😘.

Awan Cactus, 2 Unit Homestay Bak Oversea di Dungun, Terengganu

Lepastu, homestay ni dekat dengan pantai tau, antaranya Pantai Tanjung Jara dan Pantai Teluk Bidara. Banyak lagi pantai-pantai lain yang berdekatan. Semua orang pun tau pantai & laut di Terengganu memang macam gini 👍

Dah lah tu, kemudahan lengkap ya. Siap ada microwave, coway, peti sejuk, iron & iron board. Katil pula menghadap kolam. Bangun tidur terus terjun jer.

Awan Cactus, 2 Unit Homestay Bak Oversea di Dungun, Terengganu
Awan Cactus, 2 Unit Homestay Bak Oversea di Dungun, Terengganu
Awan Cactus, 2 Unit Homestay Bak Oversea di Dungun, Terengganu

Harga & Kelengkapan

UNIT AWAN ( DUNGUN )

  • RM 520
  • Maksimum 4 Dewasa & 6 Kanak-Kanak
  • 2 bilik tidur
  • Setiap bilik tidur mempunyai 1 queen bed, 1 bilik air, aircond, pemanas air & towel .
  • Peti sejuk, coway, iron, iron board, sejadah, microwave.
  • Parking luar homestay
  • Tiada pelampung & extra bed

UNIT CACTUS ( DUNGUN )

  • RM 770
  • Maksimum 6 Dewasa 9 kanak-Kanak
  • 3 bilik tidur
  • Setiap bilik tidur menpunyai 1 queen bed, 1 bilik air, aircond, pemanas air & towel .
  • Peti sejuk, coway, iron, iron board, sejadah & microwave
  • Tiada pelampung & extra bed

Lagi Gambar

Tempahan

Untuk tempahan boleh klik pautan ini atau boleh Whatsapp ke nombor 011-37494946

Alamat

📍 Awan Cactus, Kampung Kubang Putat, Dungun, Terengganu

3.5 25 votes
Article Rating
Kategori:

Ditulis oleh Surga Route

Kami kongsikan segalanya berkenaan Halal & Muslim-Friendly Travel.

Baca Juga:
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram