jbr bundle usj, kedai barangan bundle mewah dalam mall !

JBR Bundle USJ, Kedai Barangan Bundle Mewah Dalam Mall !

Dikemas Kini: 20 Disember 2022
Surga Route

Selalunya kalau orang sebut 'bundle', ramai ingat dekat gudang atau kedai biasa-biasa. Jaranglah kita terfikir ada kedai bundle dalam mall !

JBR Bundle USJ, Kedai Barangan Bundle Mewah Dalam Mall !

Menarik kan, shopping dalam mall tapi barang bundle yang murah dan berkualiti tinggi. Rasa macam shopping kat kedai berjenama pulak.

JBR Bundle USJ, Kedai Barangan Bundle Mewah Dalam Mall !

Lagi menarik, JBR Bundle ni bukannya jual baju je tapi macam-macam lagi. Ada perabot, barangan mainan, barangan dapur, CD lama, gadjet dan macam-macam lagi lah.

JBR Bundle USJ, Kedai Barangan Bundle Mewah Dalam Mall !
JBR Bundle USJ, Kedai Barangan Bundle Mewah Dalam Mall !
JBR Bundle USJ, Kedai Barangan Bundle Mewah Dalam Mall !
JBR Bundle USJ, Kedai Barangan Bundle Mewah Dalam Mall !
JBR Bundle USJ, Kedai Barangan Bundle Mewah Dalam Mall !
JBR Bundle USJ, Kedai Barangan Bundle Mewah Dalam Mall !
JBR Bundle USJ, Kedai Barangan Bundle Mewah Dalam Mall !
JBR Bundle USJ, Kedai Barangan Bundle Mewah Dalam Mall !
JBR Bundle USJ, Kedai Barangan Bundle Mewah Dalam Mall !
JBR Bundle USJ, Kedai Barangan Bundle Mewah Dalam Mall !

Memang puas hati dapat 'menyelam' kat sini. Kalau lama sangat menyelam dari Zuhur ke Asar, atau sampai ke Isyak pun tak apa sebab kat dalam ni ada disediakan surau.

JBR Bundle USJ, Kedai Barangan Bundle Mewah Dalam Mall !

Alamat

?JBR Bundle USJ, Lot No.F01D, First Floor, Palazzo 19, Persiaran Kewajipan, Usj 19, 47620 Subang Jaya, Selangor

0 0 votes
Article Rating
Konsikan Artikel:
Kategori: Tag:

Ditulis oleh Surga Route

Kami kongsikan segalanya berkenaan Halal & Muslim-Friendly Travel.

Baca Juga:
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram