malaysia airlines lanjutkan promosi sempena matta fair

Malaysia Airlines Lanjutkan Promosi Sempena Matta Fair Sehingga 24 Mac 2023

Dikemas Kini: 25 April 2023
Surga Route

Syarikat penerbangan di bawah Malaysia Aviation Group (MAG), yang terdiri daripada Malaysia Airlines, Firefly, MASwings, dan cabang operasi pelancongan Malaysia Airlines, MHholidays, melanjutkan tawaran MATTA Fair dalam talian sehingga 24 Mac 2023.

Malaysia Airlines menawarkan diskaun sehingga 45% untuk tambang Kelas Ekonomi dan Perniagaan ke semua destinasi domestik dan antarabangsa terpilihseperti Medan, London, Sydney, Tokyo, Delhi dan Bangkok bermula daripada RM249 sehala melalui tambang Kelas Ekonomi.

Perjalanan domestik ke destinasi popular seperti Pulau Pinang, Langkawi, Terengganu, Kota Kinabalu, Kuching dan banyak lagi bermula dari hanya RM79 semua dalam sehala melalui tambang Kelas Ekonomi syarikat penerbangan itu.

Menggunakan kod promo MATTA2023, perjalanan dengan tenang dengan membeli Insurans Perjalanan MHinsure untuk memberikan perlindungan tambahan sepanjang perjalanan anda, tersedia pada potongan 25%. Menggunakan kod promosi yang sama, faedah lain yang ditawarkan termasuk diskaun 15% di seluruh kedai di Temptations untuk membeli-belah semua produk bebas cukai kegemaran anda di bawah kecantikan, wangian dan banyak lagi.

Ahli Enrich, program kesetiaan perjalanan dan gaya hidup syarikat penerbangan itu, akan menerima 50% mata tambahan Enrich Points untuk tiket Kelas Ekonomi dan Perniagaan di semua destinasi. Semua pelanggan asas kad CIMB boleh menikmati tambahan 5% dengan Pelan Ansuran Bayar Mudah CIMB 0% dengan menggunakan kod promo MH45CIMB5 semasa membuat tempahan.

Sebagai tambahan kepada diskaun menarik ini, penumpang yang membeli tiket Kelas Ekonomi melalui laman web Malaysia Airlines semasa tempoh promosi layak untuk memenangi peningkatan ke Kelas Perniagaan!

Syarikat penerbangan Firefly juga menawarkan tawaran hebat bermula daripada RM69 semua dalam sehala untuk semua penerbangan domestik dan daripada RM99 semua dalam sehala ke destinasi antarabangsa dalam rangkaian mereka. Ini termasuk laluan baharu dari Pulau Pinang yang menghubungkan pengembara ke lebih banyak destinasi, yang termasuk penerbangan terus dari Pulau Pinang ke Medan dan Singapura.

Syarikat penerbangan komuniti serantau, MASwings menawarkan tawaran untuk destinasi terpilih di dalam dan di seluruh Sabah dan Sarawak, dengan tambang bermula daripada RM131 semua dalam sehala ke destinasi yang menghubungkan Kota Kinabalu, Kuching dan Miri ke pekan dan bandar utama di Malaysia Timur, seperti Mulu, Lahad Datu, Sibu, Tawau, Labuan, Bintulu dan Limbang.

Selain tambang yang menarik, pelanggan boleh merebut pakej percutian terbaik tahun ini. Tempah tawaran penerbangan serta pakej hotel yang menakjubkan bermula dari RM389 untuk penginapan 3 hari 2 malam untuk destinasi dalam Malaysia, atau destinasi antarabangsa bermula dari RM1,299 seorang untuk penginapan 3 malam ke destinasi termasuk Bangkok, Bali, Phuket, Jakarta , Hanoi dan Ho Chi Minh City, dan dapatkan diskaun RM100 tanpa jumlah perbelanjaan minimum dengan menggunakan kod promo, MATTA100, untuk perjalanan sehingga 30 September 2023. Keluarga dengan anak kecil boleh menikmati tawaran dari MHholidays untuk seorang kanak-kanak dapat terbang dan menginap secara percuma! Pelanggan yang menempah melalui MHholidays juga boleh mendapat manfaat daripada nilai penting elaun bagasi 30kg, makanan dalam kapal percuma, pemilihan tempat duduk percuma dan memperoleh mata Enrich untuk setiap penerbangan.

Lengkapkan pengalaman perjalanan anda di Journify, aplikasi platform perjalanan dan gaya hidup peribadi anda, dengan menempah aktiviti, tarikan, pelancongan, pakej pelancongan dan pas lounge lapangan terbang dari sekarang hingga 31 Mac 2023 untuk menikmati sehingga RM40 dengan pembelian minimum RM300. Tambahan pula, dapatkan potongan RM5 tambahan untuk pembelian yang dibuat melalui aplikasi Journify! Jadi ahli Enrich hari ini dan dapatkan atau tebus mata Enrich anda sebagai tambahan kepada diskaun daripada pembelian anda!

Ketahui lebih lanjut di halaman kempen MATTA kami di sini. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang menempah penerbangan, merancang percutian yang sempurna, atau mencari perkara yang menyeronokkan untuk dilakukan semasa perjalanan anda, lawati laman web rasmiMalaysia Airlines, Firefly, MASwings, Journify dan MHholidays, dan muat turun aplikasi mereka untuk tawaran terbaik dan akses mudah pada bila-bila masa , di mana-mana sahaja! Daftar untuk menjadi ahli Enrich untuk mula memperoleh Mata Enrich hari ini

0 0 votes
Article Rating
Konsikan Artikel:
Kategori: Tag:

Ditulis oleh Surga Route

Kami kongsikan segalanya berkenaan Halal & Muslim-Friendly Travel.

Baca Juga:
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram