parking berhampiran jeti kuala perlis

Parking Mudah ke Langkawi Berhampiran Jeti Kuala Perlis !

Dikemas Kini: 27 Julai 2023
Surga Route

Kepada anda yang ingin bercuti ke Langkawi dan berhajat untuk meletakkan kenderaan seperti kereta,motosikal atau van selama beberapa hari, boleh datang letakkan kenderaan di SK Kuala Perlis sebab berdekatan dengan jeti Kuala Perlis hanya beberapa ratus meter sahaja.

Parking Mudah ke Langkawi Berhampiran Jeti Kuala Perlis !

Pihak sekolah dengan kerjasama PIBG membuat program parking kenderaan sebagai satu inisiatif menjana kewangan untuk pembangunan sekolah dan ana-anak pelajar. Kenderaan anda selamat dijaga oleh guard 24jam ,Berbumbung Dan Pagar sentiasa tutup pada hari cuti.

Pada yg tak mahu Jalan kaki ke jeti pihak sekolah berkenaan juga boleh menghantar anda smpai ke jeti feri jika mahu.

Jom sama-sama kita bantu program ini disamping membantu sekolah dalam usaha membangunkan fasiliti sekolah aan menyediakan program pendidikan untuk anak-anak kita belajar dengan lebih baik serta selesa bagi menjalankan pelbagai program didik di sekolah .

Sekolah ini antara SK dalam Perlis yang paling inovatif dan kreatif dlm menceriakan keceriaan sekolah bersama sumbangan tenaga PIBG yang sangat ringan tulang.

Sebarang urusan boleh hubungi En Pijan di talian 0111 11 80083. Beliau adalah merupakan wakil PIBG bagi Urusan parking dan lain-lain termasuk ke langkawi

0 0 votes
Article Rating
Konsikan Artikel:
Kategori: Tag:

Ditulis oleh Surga Route

Kami kongsikan segalanya berkenaan Halal & Muslim-Friendly Travel.

Baca Juga:
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram